יום שלישי, ינואר 26, 2010

פוסט מצולם- שיפוץ הסטודיו חלק א'

יש לי סטודיו לצילום מסחרי. אני מצלמת בו הרבה דברים, בעיקר מוצרים ופורטרים. קצת אופנה, קצת משפחות, קצת בוקים לבר/בת מצווה, דוגמנים ושחקנים.
עברתי לכאן לפני שנה וחצי כמעט ולאחרונה נוצרה תחושה מאוד חזקה שאני ממש אבל ממש חייבת חדר איפור והלבשה.
המאפרת שלי תמיד עובדת במעבר ובימים עמוסים נעשה שם קצת צפוף במעבר.
יש מקום ולכן הוחלט ברוב קולות לצמצם קצת את המשרד של היועץ ולבנות שם חדר איפור מקצועי ומכובד.
הנה יש לנו פרויקט ! (כמה זמן חיכינו)
התחיל מצעד בעלי המקצוע שבאו לבחון את העבודה ולתת הצעות מחיר. בחרנו בסוף את זהר. הוא איש מקצוע מעולה, עובד מהר, נקי וטוב ובעיקר הוא בנאדם, פשוט בנאדם ולנו זה חשוב.

הנה החדר בזמן העבודה:


בזמן העבודה הקצר של זוהר אנחנו התחלנו לעבוד על המראה המקצועית. תאמינו לי זה היה הפרויקט המורכב ביותר בכל החדר הזה. לדעתי, כשבנו את קיסריה העתיקה לא הקדישו כל כך הרבה דיונים, מחשבות, ויכוחים, הסתובבות ולמידה כמו שנעשה פה עם המראה:


מזל שיש לי עובד נמרץ ורציני. אמנם בשעות הפנאי שלו הוא יועץ, אך תנו לו פרויקט כזה והוא יסתער עליו בכל הכח ויגרום גם למראה הקטנה ביותר להרגיש שהיא מראה מלכותית:


אני מצידי לא ממש נתתי לבלאגן הזה להפריע לי בעבודתי השוטפת ובכל מיקרה את הלקוחות שלי החדר הזה לא מעניין בשלב הנוכחי- הם רוצים עבודה:


שני דברים קרו בזמן שאני עובדת במחשב, זה הראשון:


אליו יש לי הסבר כי אני מכירה את האדם היקר שבונה פה. אבל לדבר השני ההסבר יותר קשה:


אוכל רק לציין שנתבקשתי ע"י היועץ/פועל שלי לעזור במשך 5 דקות בבניה ובהן הצלחתי להיפצע באצבע. הפציעה עצמה לא הטרידה אותי במיוחד רק העובדה שנאצלתי לחבוש את האצבע בטישו ומסקינגטייפ הטרידה אותי קצת...


אז החדר מתקדם, ובשלב הזה אני מבינה שאני חייבת להיפטר מהספה הגדולה שלי בסטודיו ולפנות מקום לספה הקטנה
שמקומה הקודם היה בחדר האיפור החדש.
איך עשיתי את זה?
פרטים בפוסט הבא הכולל גם תמונות נדירות של החדר המושלם והפעיל כולל עבודה בו ו...
הפתעה.

תגובה 1:

עדי מאור סיסו אמר/ה...

ככה באמצע העבודה עוזבים??
אני במתח...