יום שלישי, דצמבר 01, 2009

שוטטות במרחבי הרשת

איזה דבר יפה זה אינטרנט, אני מתחילה בנקודה אחת ומסיימת במקום שאפילו לא ידעתי שהוא קיים.
ואותי מעניין החיבור והקשר בין העולם הוירטואלי הזה לבין החיים והאנשים שמאחורי המסך.
היום פגשתי אחד כזה, דן סטרמר הוא מעצב אתרים וגרפיקה מוכשר מאוד. אף אחד לא יכול לדעת איך הגעתי אל האתר שלו, ובטח לא אני, אבל הגעתי ומאוד התרשמתי. ראיתי עבודה מקצועית ונקייה מאוד- כמו שאני אוהבת, בלי יותר מידיי בירבורים, ישר ולעניין. גם אתם יכולים להתרשם בעצמכם: http://www.dmdesign.co.il/
מאחר ואני אוהבת להבין מי האנשים נכנסתי לעמוד האודות וגיליתי ששנינו גרים באותו יישוב. כשאתה מתגורר ביישוב קטן באופן יחסי זה תמיד מרגש למצוא מישהו שמתגורר באותו יישוב, בעיקר אם הוא מוכשר. מיד יצרתי איתו קשר ונפגשנו.  בפגישה גיליתי שמדובר באדם שהוא גם נחמד מאוד, נעים לשיחה ומאוד מקצועי. אני יודעת שיהיה לי כיף לעבוד איתו בהמשך, וברור לי כבר עכשיו שנעבוד יחד.
לעיתים קורה בדיוק הפוך: מכרה שלי בעולם האמיתי ביקשה עזרה במציאת נושאים לכתבות שהיא כותבת ל ynet . ברעיונות אני טובה ממש, ואם מישהו אחר צריך לבצע אותם זה מעלה משמעותית את הסיכוי שהם אכן יקרו. אז סיפרתי לה על ארון הבגדים המדהים של סבתא ועל כך שראיתי במו עיני נערות בנות 20 (זה עדיין נערות נכון?) לובשות בגדי סבתא ונראות נפלא בהם (קוראים לזה וינטאז'...). הרעיון התגלגל, סבתא הסכימה להצטלם לכתבה, שהפכה בנקודה מסוימת בזמן לכתבת וידאו (היא לא ידעה במה זה כרוך), נמצאה הסטייליסטית ובטח היו עוד כמה דברים שאני לא מודעת אליהם. בערב שישי בעודי יושבת עם כל בני משפחתי לארוחת ערב שהכנתי במו ידיי, אני מקבלת הודעת טקסט (מסרון) ממירב, הכתבת המוכשרת, שהכתבה עלתה לאויר.
רצתי לצפות ומה אני אגיד, הקסים. סבתא ממש מוכשרת, את כל הבגדים שם כמעט היא תפרה לבד, היא גם מדגמנת, והבית שלה נראהכאילו יצא משנות ה 60 . הנה הקישור: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3809827,00.html
ממש שווה צפיה.

זהו בינתיים
יהי עוד בהמשך


אין תגובות: