יום רביעי, דצמבר 02, 2009

רשמים מפתיחת התערוכה

אז עברו כמה ימים מאז שנפתחה התערוכה.
לפתוח תערוכה בסוף נובמבר ולקוות למזג אוויר יפה, יכול להיות דבר קצת בעייתי, ובכל זאת...
מזג-אויר מושלם קיבל את פנינו. מזל, מדובר בגלריה שהיא בית. מקום מאוד מיוחד ובחצר גינה רחבת ידיים עם מדשאה יפה, שולחנות וכיסאות, מחצלות.
הזמנתי הרבה אורחים, חברים, קולגות, משפחה. בכל זאת עבר זמן רב מאז שהצגתי את עבודותיי בפעם האחרונה ורציתי לחגוג את זה עם כל האנשים שחשובים לי.
חלקם באמת הגיעו...
יש משהו מאוד נעים בסיטואציות האלו בהן אני יודעת שאנשים עושים מאמץ ומגיעים במיוחד בשבילי.
אני מאוד מעריכה דברים כאלו. קיבלתי תגובות מאוד נלהבות על העבודות.
אף אחד עדיין לא רכש. בכל זאת אני רוצה למכור את כולן. זאת הייתה המטרה, אז יש עוד שלושה שבועות לתערוכה להציג, ולאחר מכן, אם תשארנה תמונות שלא נמכרו אני אחשוב על דרך יצירתית למכור אותן.
יש מצב שאני עורכת מכירה פומבית (אולי אינטרנטית?) משהו מעניין.
אני חושבת גם להשתמש בפלטפורמה של פייסבוק או רשת חברתית אחרת. יהיה חם.ומה בינתיים?

אני כבר עובדת על התערוכה הבאה.

אין תגובות: