יום שלישי, נובמבר 24, 2009

חדשות והפתעות בסטודיו שלי- דצמבר הגדול

אחת לזמן מה אני אוהבת לרענן, לגוון, לשנות. שלא יהיה לי משעמם.
ולא, אני לא כותבת פה פוסט על חיי הנישואים שלי....
רוב העבודה שלי מגיעה מלקוחות שמתקשרים ומזמינים עבודה מסוימת. ואני, יזמית שכמותי, אוהבת גם ליזום פרויקטים ובכלל לעניין את עצמי כל הזמן.
חלק גדול מהיוזמות הללו תופסות תאוצה והופכות להיות מעין מוסד בפני עצמו. והמחמאה הגדולה ביותר שאני מקבלת היא דווקא מקולגות שלי שפשוט לוקחים את הפורמטים שלי ומעתיקים אותם.
יום צילום פורטרטים- את הרעיון ליום צילומי פורטרטים קיבלתי מידידה שלי לפני כשנה וחצי או יותר. היא המליצה לי לעשות יום מרוכז עם מאפרת בכדי לשווק את העבודה שלי. כך אנשים יקבלו צילום פורטרטר במחיר מוזל ולי תהיה הרבה עבודה. הרעיון צבר כזאת תאוצה שמאז אני עורכת יום כזה אחת לחודש לפחות. צלמים לא מעטים לקחו את הפורמט הזה ואימצו אותו לעצמם. השיא היה לפני שבועיים-שלושה כשפגשתי אדריכלית השייכת לקבוצות ביז והיא המליצה לי לעשות כמו שעושים שני צלמים בביז- יום צילום פורטרט...
כמעט נחנקתי-לאן הגענו, שממליצים לי להעתיק את אלו שהעתיקו ממני...
בדבר אחד אף אחד לא יכול להעתיק ממני- איכות השרות והמוצר שאני נותנת.
העובדה שאצלי כולם יוצאים מ-ה-מ-מ-י-ם ! והאוירה הנעימה בסטודיו פשוט בלתי ניתן לחיקוי.
בכל אופן, אני ממשיכה בפרויקט הזה. מה יש ביום צילום פורטרטים? מאפרת מקצועית ומעולה שמגיעה אלי לסטודיו ונמצאת בו במהלך כל היום, אנשים קובעים שעה ומגיעים לתהליך של איפור וצילום. בדרך פוגשים את זה שלפנינו, זה שאחרינו, מדברים קצת, מכירים, מתלבטים ביחד. חגיגה. כל אחד נמצא בסטודיו שעה וחצי בערך, ותמיד העמדות מאוישות- איפור וסט צילום. בסוף כל אחד יוצא עם דיסק מלא בצילומי פורטרט מהממים שלו חלקם מטופלים קלות.
בשל הריכוז של המצולמים ניתן להוזיל משמעותית את המחיר
ולכן העלות לצילום פורטרט ביום זה (כולל איפור) היא : 500 ש"ח בלבד.
היום הקרוב יתקיים ביום שלישי 8/12/09 יש מקום לשמונה אנשים בלבד ולכן כל הקודם זוכה.
איך נרשמים? מתקשרים אלי וקובעים את השעה הנוחה לכם (ומקווים שהיא לא נתפסה עדיין...).
יום צילומי משפחה וילדים- מאחר ואני צלמת מסחרית, כל העבודה היומיומית שלי מתבצעת מול בעלי עסקים וחברןת. בכדי לא להשתעמם אני צריכה לשנות מידיי פעם את האוירה בסטודיו ןלכן יזמתי את ימי צילום המשפחה וילדים. חגיגה אמיתית למשפחות ולי!
התחלתי עם זה ביום הבחירות שהיה יום חופש מעבודה, המשכתי במהלך ימי שישי של חודש אוגוסט והפעם השלישית תהיה בחופש חנוכה בימים ה' ו' 17-18/12/09 .
ימים שלמים של משפחות שקובעות שעה ומגיעות לחצי שעה של גיבוש משפחתי וכיף אדיר שבמהלכה אני מצלמת את כל הוריאציות האפשריות של המשפחה (טוב, בעיקר את הילדים...) ונותנת לכם דיסק מהמם ומלא בכל טוב. למה אתם צריכים את זה? יום המשפחה בדרך וסביר להניח שתתבקשו מהגן/ביה"ס להביא תמונה משפחתית ושוב תגלו שאין לכם תמונה של כולם מאז החתונה שלכם...
מתנה מדהימה לתת לסבא וסבתא- פוסטר, אלבום, קולאז'. מה שתרצו תוכלו לעשות מהתמונות האלו.
פרסום בפייסבוק שלכם- סופסוף אפשר להשויץ באמת בילדים שלכם.
תמונות למשרד. ועוד ועוד. יש לי לקוחה אחת שהפכה את הצילומים בעזרתי לתמונה בחדר המשפחה. עשינו משהו אמנותי ומקסים. מאוד מיוחד. המחיר למשפחה הוא : 250 ש"ח בלבד לכל המשפחה!
מומלץ להקדים ולהרשם.
אלו המיוחדים של דצמבר.
בהמשך יהיו עוד ואני אעדכן כמובן.
מיה