יום חמישי, ינואר 14, 2010

קשרים וקישורים- סיבוב קצר באמצעות העכבר

את מירב מוסקוביץ' אני מכירה כבר מספר שנים, אך רק שיטוט באינטרנט חשף אותי לעיסוק הצבעוני והמקסים שלי: בלונים בצורות שמחות וצבעוניות במיוחד. למירב יש יכולת דיבור בשטף ובקצב מטורף תוך כדי עיצוב הבלון. אל תנסואפילו לעקוב אחריה בשני המישורים. אני ממליצה להתמקד על דבר אחד- הדיבור או העשיה ולהישאר שם.
יש לה אתר עם כמה דוגמאות ואפשרויות: http://www.ballonim.co.il/page2.html
אבל לא כתוב שם על הדבר המתוק ביותר שהיא עושה: סדנאות בלונים למבוגרים! אם אתם רוצים לצאת מגניבים מול הקטנים שלכם על בסיס קבוע אתם מוזמנים להגיע לאחת הסדנאות שהיא עורכת בפרדס חנה (ואני מניחה שתוכל להגיע לקבוצות בכל הארץ) וללמוד לעשות כמה צורות מבלונים. אם אתם יצירתיים תוכלו להמשיך משם אני מניחה, ואם לא תבואו שוב. זה במחיר ממש שווה לכל נפש. לי כבר אין ילדים קטנים (למזלי...) אבל זו גם מתנה נהדרת להורה חסר אונים.
ממליצה בחום.

את רוב הזמן שלי אני מעבירה בכל זאת בעבודה (ויש היאמרו בפייסבוק אבל זה לא נכון...)ולכן מאוד חשוב לי לעבוד עם אנשים טובים. אני אוהבת לקוחות חמודים, נעימים ובעיקר כאלו שנותנים לי קרדיט ומעריכים את העבודה שלי.
אין הרבה כאלה וזו האמת.
לאחרונה הבחנתי בעובדה מעניינת: רז זייברט מסטודיו רז http://www.studioraz.net/
הוא מעצב גרפי מוכשר. מפעם לפעם, כשהוא זקוק לצילומים עבור הלקוחות שלו, הוא מפנה אותם אלי.
תמיד, אבל תמיד, מדובר בלקוחות הכי מקסימים שיוצא לי לעבוד איתם.
ואני שואלת את עצמי אם זה משהו בו שמושך את האנשים המקסימים והנעימים האלו, או שהוא בוחר אותם.
אני לא יודעת מה זה, אבל כשיש לי עבודה עם סטודיו רז אני יודעת שאני שמחה באופן מיוחד.

לין חלמיש היא אישה יקרה.
יש לה מקצוע חד פעמי עם אפס תחרות בארץ והמון עבודה- היא יועצת אבל ואובדן.
http://www.lynnehalamish.com/index.asp?lang=heb
נשמע כבד אך מדובר באחת הנשים המשעשעות שיצא לי להכיר.
לפני שנתיים בערך לין הוציאה ספר בהוצאת אוקספורד המוערכת. הספר כתוב באנגלית ולכן כשקראתי אותו (לא הצלחתי הכל...) לא הצלחתי לרדת לעומק המשמעויות (טוב, לא הבנתי אף מילה...).
בימים אלו יצא הספר סופסוף בעברית. לין הוציאה אותו בעצמה בכדי שתוכל לפקח על כל שלבי בתהליך ולא תצטרך להתפשר מול הוצאת ספרים. ככה זה כשאתה פרפקציוניסט.
אני קראתי את הספר המרתק הזה, המורכב מ 30 סיפורי מקרה שונים המתארים מצבים שונים של התמודדות עם אבל ואובדן ונותן כלים להתמודד עם כל מצב. כל הסיפורים אמיתיים ורק השמות שונו. ההרגשה הראשונה שלי היתה שהספר צריך להיות בכל בית. הוא כל-כך חשוב ועוזר, ואף פעם אי אפשר לדעת מתי נזדקק למידע הרב שהוא נותן.
אני קניתי ישירות מלין, אך ניתן להשיג אותו כרגע בדידו סנטר (מרכז המושבה פרדס חנה) וגם כאן:
http://www.lynnehalamish.com/content.asp?type=3&lang=heb
קריאה נעימה.

אין תגובות: