יום ראשון, אוקטובר 11, 2009

אז מי צריך צילום מקצועי?


אז יש לך מצלמה.
שלך לא כל-כך טובה, אבל גיסך חובב צילום וציוד ויש לו מצלמה מצוינת.
הקמת אתר אינטרנט מושקע. ימים ולילות עבדת עליו. מעוצב מקסים,התכנים מאלפים.
כל החברים מתפעלים
גם הלקוחות.
עכשיו אתה רוצה צילום שלך, בכל זאת,שידעו איך אתה נראה, חתיך שכמותך....
מה עושים?
אתה פונה לגיס ששמח סופסוף להשויץ בציוד ולהראות לך מה המצלמה שלו יודעת לעשות.
יוצאים רגע לגינה,או ליד הקיר שצבעת בשבת ההיא שאישתך לא ויתרה ויצא דווקא יפה...

לקחת את התמונה,הכנסת אותה לאתר, ועכשיו אתה מחכה ללקוחות שיבואו,בכל זאת שמת צילום שלך,חתיך שכמותך...
אתה לא צריך צילום פורטרט מקצועי!
או שכן?
צילום מקצועי הוא הרבה מעבר לציוד ואפילו,תתפלאו-מעבר לידע.
כן,כן, ידע הוא דבר חשוב מאוד ואפילו נדרש,אך גם הוא לא העיקר.
חשובה הגישה,העין,ההסתכלות.

צלם טוב,בעיקר כשמדובר בצילום אנשים,אך לא רק,צריך לראות מעבר לדבר עצמו,צריך לתת את העין החדה.

למעשה צלם טוב הוא סוג של מצלמת ליזר פנימית ללא המצלמה-יכול לראות לתוכך בחדות וברגישות,להבין מה אתה צריך ולתת לך בדיוק את זה.
בזמן האחרון,לקוחות רבים מבינים את החשיבות של המיתוג הויזואלי,את החשיבות של הצילום האיכותי כחלק ממיתוג כללי של עסק.
כשצלם מקצועי ניגש לפרויקט כזה הוא לא מביא איתו רק מצלמה או פלאש, הוא מביא עימו יכולת הסתכלות וגישה מקצועית,מבט מבחוץ שיכול לראות למקד את הנקודות החזקות.
צלם טוב פשוט יעשה את העבודה.
כשאני רוצה חולצה חדשה,בד"כ אני הולכת לחנות,מודדת,בוחרת,משלמת וקונה.
אני לא תופרת,אני מבינה את זה,ולמרות שישי לי בבית את כל הציוד הדרוש לתפירת חולצה (חוטים,מחט,בדים) אני לא מנסה אפילו...
אז כולם צריכים צילום מקצועי.
אם אתם רוצים שהצילומים בהם אתם עושים שימוש יתמכו במסר שלכם,ידגישו אותו,ויעבירו אותו-הדרך היחידה שלכם היא להשתמש בשרותיו של צלם מקצועי טוב.
אם אתם לא רוצים שהצילום,בעיקר צילום הפורטרט שלכם יהרוס את כל מה שהשקעתם בו באתר/ברושור/פרסום שלכם-אתם צריכים צלם מקצועי שידע להוציא מכם בדיוק,אבל בדיוק את מה שאתם רוצים להעביר.
תתפלאו עד כמה העיניים,השפתיים והכתפיים שלכם יכולים להעביר את כל המסר שלכם,בלי מאמרים ארוכים וסלוגנים מפתים-רק צילום פורטרט אחד מדויק,נכון ומעולה. זאת התשובה שלכם.
אה, אני צלמת...
מתמחה בעיקר בצילום פורטרטים.
אחת לחודש יש יום מרוכז בסטודיו שלי עם מאפרת מקצועית.
ימים שמחים במיוחד.
היום הקרוב יתקיים ב20/10/2009
מספר המקומות מוגבל-כדאי להרשם.
הצילומים מתקיימים בסטודיו שלי בכרכור












תגובה 1:

ד"ר אסנת צפריר אמר/ה...

היי מיה
אכן אין תחליף לצילום מקצועי. אחרי שסקרתי את כל אלבומי התמונות בבית, גם הוירטואליים וגם הרגילים, ולא הצלחתי למצוא אף תמונה שממש "עושה לי את זה" (כולל תמונות שצולמו ע"י צלמת מקצועית ששתינו מעריכות במסיבת הבר מצווה של בני, כשהייתי מאופרת ולבושה במיטבי)...
אז החלטתי לפנות אלייך לצילום מקצועי ןהתוצאה מעולה. וכמו שאומרים - תמונה אחת שווה אלף מלים- מזמינה אתכם לצפות בה- WWW.DRZAFRIR.COM. ממש שווה ! אז המון תודה ! אסנת