יום שישי, אוקטובר 16, 2009

מה מוכר יותר, המוצר או הצילום של המוצר?

נשמעת שאלה קצת טיפשית?
ברור שהמוצר עצמו מוכר את עצמו
או שלא...
המוצרים שאותם אנו מעוניינים לפרסם /לשווק/למכור מתחלקים למספר קטגוריות:
1. מוצר שלא ניתן להראות אותו לכל לקוח פוטנציאלי. מוצר גדול, כבד, יקר או שטרם פותח. בקטגוריה זו ניתן למצוא:
אדריכלים, מעצבי פנים, מזון, עיצוב זרי פרחים, עיצוב גרפי ועוד.



המוצרים אינם זמינים בכל מקום ולכן צילום איכותי שלהם מאפשר לנו לנייד אותם איתנו בקלות ולהעלות אותם על גבי הרשת ובכך לאפשר לכל העולם להכיר את עבודתנו.
2. כאשר המוצר הוא אני. מדובר במאמנים, יועצים, עו"ע ושאר מקצועות שבהם ברור שהאדם הוא המוצר.  מאחר ואני


 אינני יכולה להיות בכל מקום בכל זמן ובכל זאת אני מעוניינת שיחשפו אלי מספר רב ביותר של לקוחות פוטנציאלים, צילום פורטרט איכותי שלי, המעביר את המסר המדויק שלי יכול לעשות את העבודה ולמכור.
3. מוצרים רבים.


לעיתים המוצרים שלי אינם גדולים, אינם כבדים אך הם רבים. מה למשל? ממתקים, תיקים, צעצועים וכו'. ברור שלא ניתן להסתובב עם המוצר ולכן צריך צילום איכותי ומזמין של המוצר כך שניתן יהיה להתרשם ממנו ולרצות לרכוש אותו מיד.



. ישנם מוצרים שנראים במיטבם רק בתאורה נכונה, כאשר אנו מציגים אותם לקהל התנאים לא תמיד אופטימלים4 וההתרשמות נפגמת. זה קורה בתערוכות או במוצרי מדף בחנויות. במקרים כאלו צילום עושה פלאים ופשוט מוכר את המוצר
בעצמו, משום שהצילום מראה הלכה למעשה את הפוטנציאל המקסימלי של המוצר
.
5. אוירה-רבים מאיתנו בכלל רוצים למכור אוירה ולא רק מוצר. זה משהו שעובר מעולה בצילום. צלם טוב ייצר את האוירה הנכונה שתשרת אתכם ואת המוצר שלכם.


לסיכום- צילום המוצר הוא זמין יותר,נח יותר ורב אפשרויות יותר מהמוצר עצמו ולכן יש באפשרותו למכור את המוצר שלכם טוב יותר!
לא מאמינים?
תנסו ותיווכחו בעצמכם.


מיה